Kampania ulotkowa, dokładnie tak samo jak każda inna strategia marketingowa, wymaga bardzo starannego planowania. Roznoszenie ulotek od drzwi do drzwi to tradycja w gronie narzędzi marketingowych, która stale się odnawia. Ale nie chodzi jedynie o ulotki: można także dostarczać bezpłatne próbki lub oferty specjalne od dużych sprzedawców detalicznych, a także wszelkiego rodzaju materiały reklamowe.

Dystrybucja ulotek w systemie od drzwi do drzwi znaczy możliwość skutecznej reklamy firmy i dotarcia do wybranych odbiorców na określonym obszarze (sprawdź też: zobacz jeśli chcesz wiedzieć znacznie więcej o identyfikacji wizualnej).
Projekt wizualny – ulotki reklamowe
Przede wszystkim należy wziąć pod uwagę rozmiar i kształt ulotki albo broszury, która ma być stworzona. W współzależności od tego, jaką formę dystrybucji materiałów reklamowych wybrałeś, idealny rozmiar będzie się różnił. O ile np zdecydowałeś się na ręczną dostawę w obszarach tranzytowych, ze stuprocentową pewnością nie gorzej będzie zaprojektować małe ulotki, które ludzie mogą włożyć do kieszeni albo torby, jednak jeżeli już reklama ma być dostarczona do domów, format może być większy (polecam: projekt graficzny). Następnym krokiem jest określenie walorów estetycznych ulotki, które będą miały decydujące znaczenie dla pozyskania spojrzenia odbiorcy. Z tego powodu najwłaściwszym wyborem będą jaskrawe kolory, proste geometryczne kształty o sporym kontraście i niekonwencjonalne obrazy. Istotne jest też określenie, do kogo ma być skierowany nasz przekaz, ponieważ wybór grafiki, formatu papieru i tekstu będzie musiał być inny, o ile kierujemy go do młodej lub starszej grupy odbiorców. Wiek odbiorcy będzie miał także decydujące znaczenie przy określaniu wielkości fonty, która powinna być zazwyczaj czytelna dla wszystkich.

Więcej informacji: www.whiteart.pl/oferta

Agencja reklamowa – profesjonalne projektowanie graficzne