Nawet niewielka firma powinna wygospodarować w swoim budżecie środki na artykuły promocyjne. Funkcjonalne gadżety, tj. kubki, czy długopisy reklamowe są jedną z tańszych i bardziej skutecznych form promocji. Dzieje się tak dlatego, że gadżety reklamowe trafiają bezpośrednio do odbiorcy i stają się jego własnością.

Ulotka, czy baner nie noszą w sobie tego osobistego pierwiastka, dlatego – choćby wybierane są znacznie częściej – nie są aż tak skuteczne. Będą dobrym nośnikiem informacji na temat promocji, czy oferty, ale nie są spersonalizowane, jak chociażby breloki reklamowe. Szukając właściwej firmy, która zajmuje się produkcją gadżetów reklamowych warto sprawdzić, jakiej jakości produkty oferuje oraz jaki jest czas na przygotowanie oferty. Wielu producentów gadżetów udostępnia klientom aplikacje, w których mogą projektować własne gadżety albo wysyła prototypy do akceptacji zanim rozpocznie produkcję na wszechstronną skalę. Rozdawanie klientom gadżetów, które się rozlatują albo psują, nie poprawi wizerunku firmy i może przynieść więcej szkody niż pożytku. Gadżety reklamowe to również odpowiedni prezent dla potencjalnych kontrahentów lub pracowników. Każdorazowo, wybierając reklamowe gadżety, powinno się pamiętać, aby ich wybieranie był spójny z ideami, które prezentuje firma. O ile w swoich postanowieniach przedsiębiorstwo pragnie być proekologiczne, świetnie, by artykuły promocyjne także wpisywały się w ten nurt. Artykuły promocyjne powinny być elementem długofalowej strategii marketingowej marki i nie mogą powstawać w oderwaniu od polityki firmy.

Warto sprawdzić: gadżety reklamowe.

Artykuły reklamowe