Działania marketingowe dla firm obejmują różnorakie elementy, których misją jest wypromowanie firmy a także zdobycia nowych klientów, a zatem poprawa wyników sprzedażowych. Oczywiście jednym z najważniejszych elementów jest marketing bezpośredni, czyli przykładowo gadżety reklamowe. Na gadżety reklamowe często wybierane są kalendarze plakatowe, które są wyjściem praktycznym.

Gadżety promujące firmę – co powinno się mieć świadomość tego?
Gadżety, które są wręczone jako upominki klientom, kontrahentom, jak również pracownikom własnej firmy, stanowią rewelacyjne nośniki treści reklamowych. Warto mieć na uwadze jednak, ażeby wybierać przedmioty użyteczne oraz praktyczne, takie jak kalendarze tygodniowe, które dostępne są w różnych wariantach oraz formatach począwszy od formatu A4, a skończywszy na formacie A6. Dodatkowo, kalendarze mogą być personalizowane poprzez wyselekcjonowanie odpowiednich dodatków, takich jak tasiemki z nadrukami, gumki do zamykania, uchwyty na długopisy oraz wklejki wewnątrz kalendarza. Prócz tego, kalendarze książkowe na okładce zawierają logotyp, który może być naniesione za pomocą różnych technik. Często  używa się tak zwane tłoczenie znaku albo grawerowanie. Popularne jest też nanoszenie elementów metalizowanych oraz pozłacanych, jak także garbiki stosowane na grzbiecie kalendarza książkowego. Jak się więc okazuje, kalendarze są dostępne w rozmaitych formach, są to zarówno kalendarze ścienne, biurkowe jak także książkowe. W związku z tym klient może wybrać taki kalendarz, który najbardziej mu odpowiada.

Zobacz także: https://www.aldo-kalendarze.pl/notes-reklamowy-a5

Jaki kalendarz wybrać dla kontrahenta?