Reklama przez ostatnie dziesięciolecia przeszła wiele rewolucji. Jej dynamiczny rozwój jest natomiast skutkiem rozwoju nowych technice a też rosnących nadziei odbiorców. Jest także wynikiem nadal poszerzającej się konkurencji. Czasy monopolu wydają się być przestarzałe. Na rynku są setki, a nawet tysiące firm, które oferują te same usługi i te same produkty. Znalezienie nabywców w tym gąszczu przypomina nieco przedzieranie się przez dżunglę. Dlatego również współczesne usługi reklamowe są tak rozbudowane.

Reklama posiada trafiać, w jaki sposób strzała Amora.

W reklamie nie chodzi już wyłącznie o to, by została pokazana. Bo liczba komunikatów, cyfra obrazów i tekstów reklamowych, jakie są demonstrowane odbiorcy jest przytłaczająca. A ten odczytując wiadomości reklamowe zwyczajnie ignoruje je, na slogany reklamowe pozostaje obojętny, a na grafiki zaczyna się denerwować, bo jest ichniejszym kilka i są nachalne. W reklamie chodzi dziś o to, aby trafiała ona w odbiorcę, niczym strzała Amora. Odbiorca musi wraz z odbiorem komunikatu poczuć z nią pewną, choćby niezrozumiałą więź. I na tym polega teraźniejsze tworzenie reklamy. Przede wszystkim musi się ona odróżniać. Musi być w jaki sposób pierwsze zauroczenie. Musi zatrzymać uwagę, zmusić umysł do zainteresowania się nią. Dlatego również wszystkie usługi reklamowe muszą dziś kierować się w stronę perswazji. Slogany reklamowe muszą upowszechniać produkt, umiejscawiać go na rynku a wiadomości reklamowe zachęcać do przeczytania treści. Wyłącznie wtedy reklama będzie skuteczna, będzie wspierać sprzedaż.

Sprawdź: sprzedaż nieruchomości.

Slogany reklamowe
Tagi: